Načelniče i zameniče
Danas su konferencije za novinare održali SPO i Pokret živim za Krajinu, na kojima smo čuli dva totalno suprostavljena stava.
SPO je u stilu velikih opozicionara, opravdano kritikovao sve što su radili, i što još uvek rade opštinski vlastodršci, a predstavnik vlasti kritikovao je bivšu vlast, Dragana Žikića i rukovodstvo Toplane.
“Najpismeniji”, odnosno najrečitiji predstavnik Pokreta živim za Krajinu, Saša Mirković, zatražio je od načelnika i zamenika borske policije odgovor na pitanje “gde su pare od kredita”, rečima: “Evo pitam načelnika Barca i njegovog zamenika, znate li gde je 180 miliona dinara kredita Toplani, koje su uzeli da bi ove godine obezbedili građanima grejanje?”
Pita, a ne zna tačne podatke i iznosi cifru od 180 miliona, a u pitanju je 167 miliona dinara!
Pita, a zna da je sav novac utrošen za nabavku energenata za prošlu grejnu sezonu i plaćanje prethodnih dugova!
Pita, a zaboravlja da je i njegov ujka Boža iz Zaječara, sa svojom firmom VI-BO, doprineo potapanju Toplaninog broda, a uz to ih je tužio sudu za ugalj koji nije ni stigao u Toplanu i dobio sa sudskim troškovima i kamatom, oko 750.000,00 dinara! Čije je tu greška?
Pita, a zaboravlja da je tada, 2006.-e godine, u vreme Rankićevog direktora Ive Rajkovića, VI-BO prodavao Ruski ugalj borskoj Toplani po enormnoj ceni od oko 10.000,00 dinara po toni! Ta cena ni danas, posle tri godine nije dostignuta! Sada se Ruski ugalj prodaje po ceni od oko 6.500,00 dinara po toni.
Pita, a zaboravlja koliku je štetu gradu Boru i boranima i sam naneo održavanjem “besplatnih” koncerata raznih muzikanata i vrtiguza sa našeg estradnog neba?
On pita! Ako on može da pita, pitam i ja:
Gospodine Barac i zameniče,
- znate li koje su tržišne, realne cene gostovanja tih nazovi estradnih zvezdi i zvezdica?
- Znate li da smo koncert “Zvezde granda” u organizaciji Saše Mirkovića preko njegovog “Beotona” platili 63.400 evra sa PDV-om, a da smo samo par meseci pre toga u organizaciji Centra za kulturu, a preko “Melos estrade” platili 6000 evra + PDV, bez učešća i pomoći Saše Mirkovića!
- Znate li da smo kao Opština Bor, kao organizatori borskog kulturnog leta, morali da platimo 33.000 evra+ PDV za nabavku bine, ozvučenja i rasvete za organizaciju “Borskog kulturnog leta 2008. godine? Ako smo već morali da platimo toliki novac, da li nije bilo bolje da smo bar deo te opreme kupili, kako bi nam kao gradu ostala u vlasništvu, a koju bi kasnije eventualno mogla da koriste i naša, Borska deca, mladi muzičari, za svoje potrebe?
Znate li da smo platili 17.000 evra + PDV za marketinške usluge Mirkovićevoj firmi “Beoton”, a za organizaciju koncerata za “Borsko kulturno leto” 71.200 evra + PDV?
Kao jedan od finansijski jačih gradova u Srbiji (iako svi kažu da smo na ivici egzistencije), morali smo da budemo i donatori festivala “Dida čarolija” kao jedan od četri grada donatora i time smo dokazali da SEK-a nama, Boranima ne može ama baš ništa. Da ne spominjem koncert Marije Šerifović, dočeke novih godina na platou ispred Doma kulture, GA-GA Ford reli, i mnoge druge manifestacije za bacanje opštinskih para.
Neko će reći, da, ali oni su za sve imali odluke skupštine opštine i odbornika, koje smo sami birali! Ali ne zaboravite, da su to ljudi koji ne zaslužuju da nam budu predstavnici i da odlučuju u naše ime, jer sam već u par navrata podsećao na neslaganje u izveštaju opštinske izborne komisije, na koji takođe niko nije reagovao. Ja jednostavno ne mogu da budem siguran da li je moj glas otišao baš onoj stranci kojoj sam ga i uputio, a ako pogledate izveštaj nećete ni vi biti ubeđeni da je sve proteklo po zakonu i propisima.
Znate li da su su pojedne persone došle u naš grad sa namerom da ga pljačkaju u kontinuitetu, a kad više ne bude para u budžetu, otići će kao da nikad nisu ni čuli za Bor?
Ja znam da sam ovim postom čačnuo u osinjak i znam da se mnogima neće sviđati što se podaci o mahinacijama iznose javno, ali ja više ne mogu da ćutim i dozvoljavam da me prave budalom!!!
Takođe znam da do svega ovoga ne bi ni došlo da smo imali kvalitetne predstavnike u lokalnom parlamentu i da se nije konstantno stvarala mogućnost stvaranja novih koalicija, u kojima su uvek bili svi, a menjali se SRS i DS. Naši, borski odbornici su do sada uvek bili samo poslušnici “vladara iz senke” i dizači ručica, kad je to bilo potrebno!
Danas je Mirković osuo paljbu po Draganu Žikiću, a vidim da ga je neko brisnuo i sa spiska odbornika SO Bor, ili je ovo samo nemar u radu sadašnjeg administratora sajta Opštine Bor?
A ovo je spisak sadašnjih odbornika u SO Bor:
izvor: ( zvanični sajt Opštine Bor )
Одборници СО Бор:
1.Адамовић Небојша – СРС
2.Апостоловић Ратко – Коалиција “За Бор – Бошко Ничић”
3.Голубовић Анђелка – Уједињени Власи Србије “Др. Предраг Балашевић”
4.Бузејић Славица – СРС
5.Бешинић Драгослав – СРС
6.Васиљевић Драган – ДС
7.Видојковић Драгана – СРС
8.Голубовић Горан – ДС
9.Зајкесковић Драгослав – СРС
10.Здравковић Зоран – Коалиција “За Бор – Бошко Ничић”
11.Илић Ивана – ДС
12.Илић Небојша – СРС
13.Јанковић Миљан – СРС
14.Репeџић Драгана – ДС
15.Јанковић Зоран – Уједињени Власи Србије “Др. Предраг Балашевић”
16.Јанковић Дејан – Уједињени Власи Србије “Др. Предраг Балашевић”
17.Јовановић Александар – СРС
18.Калиновић Властимир – ДС
19.Лазаревић Весна – ДС
20.Љубомировић Хранислав – СРС
21.Милојевић Владан – СРС
22.Ранђеловић Владан – СРС
23.Мирковић Драгомир – Коалиција “За Бор – Бошко Ничић”
24.Милић Сава СПС-ПУПС
25.Марковић Драган – ДСС
26.Мирошевић Невенка – Koaлиција “За Бор – Бошко Ничић”
27.Мартиновић Саша – СРС
28.Париповић Миле – ДС
29.Новица Милутиновић – СПС-ПУПС
30.Зорица Шћопић – СРС
31.Савић Вељко – СПС-ПУПС
32.Стојиљковић Љубиша – ДС
33.Марјановић Срђан – ДС
34.Танчић Драгана-ДС
35.Туфегџић Дејан – ДС
Председник Скупштине Општине Бор је Драган Марковић
Dragana Žikića, kao što vidite nema, a da li će ga biti u TV duelu sa Mirkovićem posle današnjeg izazova, videćemo?
Da li će se već jednom naći neko ko će Saši Mirkoviću stati na put?
Dokle će pojedine krivične prijave ostajati u nečijim fiokama i dokle će direktori Sportskog centra i ŠRIF-a biti zaštićeni, kao beli medvedi?
Kada će se napokon pokrenuti istraga o poslovanju bivših rukovodstava javnih preduzeća i ustanova koje su direktori doveli do prosjačkog štapa, pojedine i do gašenja i uništenja, a radnike i njihove porodice ostavili na milost i nemilost moćnika, ali i bez egzistencije?
Jovanović Jugoslav
ps: Žikiću, javi se da ti dam dokumentaciju o mahinacijama i pljački borskog budžeta! Kad te već tako velikodušno zove na TV duel, idi i odbrani interes Bora i Borana! Možda će neko i oprostiti tvoje grehe?






Nema ni Predraga Balaševića na spisku. Ovo je nažuriran spisak ili pogrešno ažuriran spisak. Neko ne radi svoj posao kako treba.
October 17th, 2009 at 10:19 am[...] Preporučujem i detaljniji tekst na istu temu na “Borskoj inicijativi” Zoran Stanković | Pošalji email autoru | Svi tekstovi [...]
October 17th, 2009 at 10:54 amMa preteruješ bre Ciko!! Pa i Mirković ima troškove koje mora na namiri iz realnih, pardon lopovskih izvora. Kako će da “voda” šefa mu boška po televiziji bez love?? To košta bre brate!!!! Mi u komšiluku se organizujemo da tužimo opštinu zato što grejanje nije počelo na vreme i to bi preporučio svima.NIŠTACI!!!NIŠTACI!!!NIŠTACI!!!NIŠTACI!!NIŠTACI!!NIŠTACI!!!!!NIŠTACI!!!NIŠTACI!!!NIŠTACI!!!NIŠTACI!!!
October 17th, 2009 at 11:44 am“Dokle će pojedine krivične prijave ostajati u nečijim fiokama i dokle će direktori Sportskog centra i ŠRIF-a biti zaštićeni, kao beli medvedi?”
Dok god piju kafu sa Ivicom Dačićem.
October 17th, 2009 at 11:45 am@Nitogen:
October 17th, 2009 at 11:50 amNe kafu, čaj se pije u SPS-u!
Iznosim osnovanu sumnju da su nn lica iz Opštinske uprave, Policije Bor i Tužilaštva Bor, u vezi arčenja para preko marifetluka Borske Toplane, očigledno bili korumpirani na neki način da bi žmurili i gledali kroz prste poslovodstvu Toplane.
Naime, još prošle godine znalo se da Toplana ne funkcioniše normalno, ali niko od državnih organa nije “češljao” njihovo poslovanje, a i ako jeste nije hteo da nađe materijalne dokaze, a bilo ih je sigurno, jer:
1. Ako se znalo da u Toplani ima višak zaposlenih, znalo se i ko je odgovoran za zapošljavanje novog viška zaposlenih, i ako je među njima bilo lica sa uzetim socijalnim programom, ili lica sa političkim preporukama, znalo se i da je u pitanju korupcija.
2.Ako se znalo da je tržišna cena Ruskog uglja oko 6.500,00 dinara po toni, znalo se i da plaćanje tog uglja po ceni od 10.000 dinara po toni preko posrednika predstavlja očiglednu korupciju.
3. Ako se znalo da Toplana u toplovodnom sistemu meša tehničku vodu i hlorisanu vodu iz gradskog vodovoda, znalo se i da je enormna korozija, a ne bakterije nepoznatog porekla, uništila toplovodni sistem, zbog čega je inspektor zabranio upotrebu kotlova na ugalj, ali ni za to nije niko pozvan na odgovornost, što znači da je opet u pitanju korupcija na relaciji Toplana-Opštinska uprava-Policija-Tužilaštvo.
Sada kada je pukla tikva u koju su svi zajedno(neko više a neko manje) duvali, jedni na druge svaljuju odgovornost uz pomoć partijsko-medijskih pozicija. E pa korumpirana gospodo iz Toplane, Opštinske uprave, Policije i Tužilaštva, sram vas bilo, jer ne postoji mogućnost da bilo ko od vas bude manje ili više nevin u ovoj sramnoj situaciji, zato što niko od vas nije radio u skladu sa utvrđenim pravnim poretkom države Srbije.
October 17th, 2009 at 12:10 pmDa, ali to se sve desavalo u vreme Milutina Petkovica i Ive Rajkovica, dva najstetnija direktora u istoriji Toplame.
October 17th, 2009 at 12:36 pmPa kakve to ima veze da se ne izvrši kontrola tog poslovanja i u sklopu toga procesuiraju i oni koji su tada pravili mahinacije u Toplani i oni posle njih. To što niko od njih nije pozvan na odgovornost (ni prethodno ni sadašnje poslovodstvo) potvrđuje da sve njih u paketu štiti neko iz Opštinske uprave, Policije i Tužilaštva, a zašto bi neko sabotirao svoje službene dužnosti i rizikovao da kad-tad zbog toga izgubi posao, ako nije korumpiran na neki način (bilo novčano bilo kroz neku uslugu-možda mu je neko nekog zaposlio).
October 17th, 2009 at 1:26 pmPa zato što se kontrola radi selektivno!!!
Slobodane, kad umeš da prozoveš i sadašnje rukovodstvo, verovatno da imaš neke dokaze za svoju tvrdnju? Očekujem od tebe da mi dokaze proslediš mail-om, a ja ću ih odmah objaviti, mada čisto sumnjam da ih imaš, jer znam da se Švrća nije zajebavao poput svojih prethodnika, već je Toplanu vodio stvarno domaćinski. Jedina njegova greška, a ne znači da je uopšte mala, je to što je pored sebe ostavio bivše bivše rukovodioce i članove tenderske komisije, da vršljaju i rade po starom. I što nije pokrenuo pitanje odgovornosti bivših rukovodstava! Namerno kažem rukovodstava, jer je pored svih direktora do sada je uvek bila jedna organizovana grupa, koja je svojim delovanjem ugrožavala poslovanje Toplane, ali i punila svoje džepove. Ponovo, po ko zna koji put naglašavam da su pojedini govorili “pa šta je 4-5 miliona po čoveku, to se potroši?” i takvi su i dalje ostajali i opstajali na svojim radnim, a poneki i na neradnim mestima. Stvarno si me iznervirao hipotezama o malverzacijama i sadašnjeg direktora i ponovo te pozivam da mi pošalješ dokaze, ako ih imaš, a ja ću ih odmah objaviti!!!
Poslednji primer koji potkrepljuje moje tvrdnje je i trenutna kontrola budžetskog inspektora, Ružice Mihajlović, kojoj je naloženo da kontroliše samo period otkad je direktor Dragoslav Nikolić!!!
October 17th, 2009 at 5:11 pmEvo, ja ću joj pomoći, ako hoće, i daću joj smernice i dokaze o povezanosti mnogih fantomskih firmi i borskih javnih preduzeća, ali što se Toplane tiče to je vezano za prethodni period, a ne za vreme Dragoslava Nikolića. Ostala javna preduzeća i sada imaju slične poslove, jer su im direktori pod kontrolom lokalno-političkih moćnika.
http://www.blic.rs/srbija.php?id=116027
October 17th, 2009 at 6:17 pmoktobar 17th, 2009 at 23:59
Armagedon Says:
“Slobodane, kad umeš da prozoveš i sadašnje rukovodstvo, verovatno da imaš neke dokaze za svoju tvrdnju? Očekujem od tebe da mi dokaze proslediš mail-om, a ja ću ih odmah objaviti, mada čisto sumnjam da ih imaš, jer znam da se Švrća nije zajebavao poput svojih prethodnika, već je Toplanu vodio stvarno domaćinski.”
Polako sa nervozom u vezi dokaza, jer dokaz može biti i zdrava logika ili opšte poznata činjenica a to po Zakonu nije potrebno posebno dokazivati.
Moje hipoteze o nezakonitom radu u Toplani sadašnjeg direktora sastoje se u očiglednoj činjenici da prilikom primopredaje dužnosti od prethodnog rukovodstva nije “podvukao crtu”, jer da jeste morao je po službenoj dužnosti da njihove malverzacije prijavi državnim organima ili ako je to učinio a nije bilo reakcije trebao je to da obnaroduje i onda ga niko ne bi sumnjičio kao saučesnika za sadašnje smrzavanje građana.
Kaži mi Jugoslave kakvi su drugi posebni dokazi još potrebni ako neko nekoga štiti na takav način – po zakonu to se tretira kao prikrivanje izvršioca zakonskog prekršaja – čime postaje saučesnik, a epilog toga je da se građanstvo Bora smrzava.
Ta moja hipoteza o zajedničkoj odgovornosti za smrzavanje građana odnosi se i na neke iz Opštinske uprave, Policije i Tužilaštva, jer to nisu neki neobavešteni ljudi već službena lica koja nisu radili svoj posao kako je trebalo da ga rade i ja zbog toga, na osnovu zdrave logike, imam osnova da verujem da je u pitanju korupcija, ili, ako ti po svojoj hipotezi, imaš dokaza da nije tako objavi te dokaze da ih svi vidimo.
To što kažeš da budžetska inspekcija kontroliše samo period od kad je direktor Toplane postao Dragoslav Nikolić samo potvrđuje da su u malverzacije sa smrzavanjem građanstva umešana i neka službena lica iz Opštinske uprave, ali ja se nadam da će vreme pokazati da ih ima i u Policiji i u Tužilaštvu. A ako je već tako, postavljam pitanje: zašto DS nije prilikom imenovanja Dragoslava Nikolića poslala budžetsku inspekciju da kontroliše prethodnu poslovodnu strukturu u Toplani i blagovremeno objavi malverzacije koje se tek od nedavno spominju (tada je predsednik Opštine bio Srđan Marjanović iz DS-a)? Ja ću ti reći zašto. Zato što su im glave namazane puterom jer su tada svi kao srećna porodica bili u istoj koaliciji i živeli u oblacima na teret Opštinskog budžeta (čak su dali i garancije za kredit Toplani) i zato što im savest nije bila čista, jer, opet na osnovu zdrave logike, iznosim osnovanu sumnju da su i sami na svoj način muzli opštinski budžet po principu: “malo tebi-malo meni” (zašto bi inače davali saglasnost za koncerte na teret budžeta?).
I na kraju Jugoslave molim te da ubuduće nikog ne braniš iz DS-a od mojih kritika ako za to nemaš debele argumente, jer ja sam nekada bio u toj stranci i znam kako se tamo “radilo” a vidim da se u tom pogledu stil “rada” ništa nije promenio.
October 17th, 2009 at 8:05 pmTrasa inspektora:
October 17th, 2009 at 8:18 pmŠRIF (pregled svih ugovora direktora šrifa i predsednika UO, takođe, svih ugovora direktora šrifa i jednog člana opštinskog veća) – Sportski centar (pregled nenamenskog trošenja budžetskih para na koncerte, bine, i slično, kao i organizacija koncerata za šta nisu registrovani) – TOPLANA (sa posebnim osvrtom na poslovnu saradnju svih borskih JP sa firmom ODŠTETA).
Ćao inspektore.
@Slobodan Radulović:
Vidiš Slobodane, za neke stvari si u pravu, ali možda čovek nije imao dovoljno hrabrosti da pokrene lavinu koja bi zahvatila i ostala javna preduzeća. Stoji i tvoja pretpostavka za istražne i pravosudne organe, ali ja nikako ne mogu da uporedim to što neko nije imao hrabrosti da podnese prijave i pokrene istragu o poslovanju u ranijem periodu i one koji su sami birali da im posao bude pun izazova i opasnosti, kao što je rad u policiji i pravosudnim ogranima.
Stvarno ne mogu da Dragoslava Nikolića svrstam u isti koš sa onima koji su Boru naneli strahovitu štetu sklapajući štetne ugovore i uništavajući javni sektor!
DS je postavio Vesnu Lazarević,Dragana Šerbulu, Slavišu Karabaševića i možda još nekog, ali mislim da nisu i Dragoslava Nikolića, inače ne bi sada Mirković optužio Žikića za postavljanje direktora Toplane? Ti znaš da Mirković ne laže?
October 17th, 2009 at 10:52 pm@Dobra Villa Genčić:
October 17th, 2009 at 10:53 pmUh, baš dobro što si me podsetio na njih!!!
Sutra ide post.
AnaJ:
Predrag Balašević i nije odbornik, već zamenik predsednika opštine, ili Balašević=Žikić!
October 17th, 2009 at 11:01 pmNapisah i na e-stavu (koji, iz nekog razloga, Juga očigledno bojkotuje, ali nema veze) gde se vodi slična diskusija:
October 18th, 2009 at 10:10 amTo što Dragan ostaje tamo (ne podnosi ostavku) jeste na neki način hrabrost, međutim, osnovni demokratski principi mu zaista nalažu da podnese ostavku. On verovatno realno nije mogao da utiče na to da grejanje počne na vreme. Ali kakve to veze ima? Sorry, ali ako nešto nije moguće uraditi (bez obzira da li si za to lično odgovoran) zašto pristaješ da primaš platu za takav posao?
RainDog
October 18th, 2009 at 12:34 pmNemas pojma mladicu neke stvari.
Dragan je sve uradio kako bi grejanja bilo i to na vreme… To sto ga nemamo , krivica je na drugima..
Armagedon Says:
“Slobodan Radulović:
Vidiš Slobodane, za neke stvari si u pravu, ali možda čovek nije imao dovoljno hrabrosti da pokrene lavinu koja bi zahvatila i ostala javna preduzeća.”
Ko nema hrabrosti ili iz bilo kojih razloga ne može da radi svoj posao po zakonu i u opštem društvenom interesu podnese ostavku i distancira se od toga i obično zbog toga pretrpi materijalnu štetu ali sačuva obraz i dušu. U suprotnom svesno prihvata da bude saučesnik političkih mahinacija. Dragoslav Nikolić nije malo dete već punoletni diplomirani inženjer i svesno je ostao saučesnik u svemu jer se verovatno nadao da po uzoru na dosadašnju političku praksu koligodod zabrljaš u najgorem slučaju poslaće te na drugo mesto sa velikom platom. Ali sve ima svoj početak i svoj kraj. Možda će početak neke nove političke prakse da bude baš preko leđa Dragoslava Nikolića koji kako kažeš nije član DS-a (ali se našao na njihovoj kadrovskoj listi kao pošten čovek što je bila dobra prilika da se prevare građani na izborima). Neće Dragoslav Nikolić biti ni prvi ni poslednji poštenjačina koga je DS zajebala, jer iz ličnog iskustva znam da je DS jedna opasna zverka koja kad nema šta jede svoju decu.
October 18th, 2009 at 12:34 pm@Deda: bravo, odbranio si ga sad.
October 18th, 2009 at 1:19 pmEvo, neka bude direktor još sto godina.
Ok, nisam ga odbranio i sto bi ga ja branio??? Nek se sam brani..
October 18th, 2009 at 2:00 pmI nek podnese odmah ostavku, osecam da ce radijatori odmah da se uzare..
Ma nek ide zivot…
Zoran Stankovic:
Mozda, ali da li se treba skloniti i prepustiti firmu lopovima i stranackim poslusnicima? Osim toga treba naglasiti da istraga mora detaljno da se pozabavi poslovanjem svih javnih preduzeca koja posluju sa gubicima, sklapaju stetne ugovore koji su u velikoj meri uticali na poslovanje, a sada, nakon likvidacije, te dugove preuzela je opstina. Eto, njihova sranja i neodgovornost platice se opet iz budzeta, tj platicemo opet mi, gradjani Bora!
October 18th, 2009 at 3:47 pmVerovatno neće, kao što neće prestati ni nasilje na stadionima ako Tadić plati kaznu što je pio šampanjac na stadionu.
October 18th, 2009 at 3:48 pmAli ako se uspostavi sistem u kome će se znati ko je za šta odgovoran, ja sam siguran da jednog dana neće biti problema ni sa grejanjem ni sa nasiljem.
Dakle, neće se radijatori usijati ako Švrća podnese ostavku!
Neće huligani prestati sa nasilničkim ponašanjem ako Tadić plati kaznu!
A kako to od nas zavisi uspostavljanje “pravne države” i kako to da jedino od Dragoslava Nikolića zavisi da li će Borani imati grejanje?
Shvatite da su borska javna preduzeća na svakakve načine bila ucenjivana i uslovljavana, da bi im bila prenešena sredstva koja su naplaćena preko javnog stambenog!!!
ps: U sledećem postu pisaću i objaviti upravo deo dokumentacije u vezi saradnje sa “Odštetom” za koju ću zamoliti sve vas da pročačkate što više možete.
October 18th, 2009 at 4:45 pmJuče u Blicu,a danas http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=10&dd=18&nav_category=12&nav_id=387325
October 18th, 2009 at 5:23 pmA ko je rekao da JEDINO od Dragana zavisi grejanje? Naprotiv, stvar je u tome što od njega to uopšte ne zavisi, a on je i dalje direktor.
October 18th, 2009 at 5:45 pmA uspostavljenje pravne države koje pominješ zavisi i od nas, naravno. Pa sve ovo što ti radiš na svom blogu je u tom cilju, zar ne?
Ostavite se ćorava posla i ne branite više direktore bez obzira na to kakve veze sa njima imate, bolje je da ćutite ako već nećete da se zamerate.
Jer, nema načina da odbranite ćutanje Dragoslava Nikolića koji bi iznošenjem materijala koje može da nađe u Toplani može mnoge svoje prethodnike (plus saradnike i nalodgodavce i sve ostale koji su se okoristili na račun građana Bora) da otera tamo gde im je i mesto, ali to, iz nekog razloga, ne radi.
RainDog:
Nisi u pravu, jer ne znaš da je koristio razne ljude, svoje prijatelje da bi svojevremeno dolazio do raznih ljudi iz ministarstava od kojih je mnogo toga zavisilo vezano za Toplanu.
To da, ali zar samo mi postojimo u ovom gradu? Dokle će ogromna većina da ćuti i čeka da problem reši neko drugi?
Dokle će sistem nezameranja vladati u Boru?
Ja više neću da napišem ništa u njegovu odbranu, ako on ne smatra za shodno da treba da se obrati i pored svoje odbrane, iznese i istinu o dešavanjima!
October 18th, 2009 at 7:28 pmKoja odbrana??? Sta ce mu to?
October 18th, 2009 at 7:54 pmNapada ga Rain Dog i Dejan na E-stavu i blati ga Gosa…
Rain, Deki, Gosa i ja cemo sutra da uspostavimo pravni sistem a DN da podnese ostavku . MAlo fut.
Rain, ponekad stvarno preterujes.
To sto Tadic pije sampanjac je za nas bezveze , a to sto ti je Armagedon napisao da DN koristi svoje prijatelje sa vrha kako bi Toplana radila , to je vec nesto konkretno. I ja sam to isto napisao samo malo drugacije, pa je iospalo da branim Nikolica.
Necu ni ja da ga branim jer nemam u Boru od koga osim od nekoliko ljudi na blogovima…
Kad se digne ceo Bor i kad krene na Toplanu, sve ce da resimo, a kad krenemo nas cetvorica , Tadic ce da otvori jos jedan sampanjac…
Sistem odgovornosti odavno ne postoji, da postoji, svi direktori skola bi sutra podneli ostavke zbog toga sto im se deca smrzavaju, direktor bolnice i doma zdravlja, direktor obdanista i jos puno njih. Biblioteka, muzej, razni centri, ugasena preduzeca i sve sto je u nasem gradu na radijatore…
Ceo grad ima da padne kad je grejanje u pitanju. Kao i politika u nasoj Opstini i smelost da neko preuzme odgovornost u ovom trenutku, ili u trenutku prosle godine kad mesec dana nije bilo grejanja…
I mogao bi ovako u nedogled, ali osim nas nekolicine, nikoga nije briga, svi su zadovoljni i svima je toplo…
Mešaš babe i žabe. Tvoja odgovornost nije samo grejanje škole. I ne treba da podneseš ostavku ako ga nema. Ali ako nisi u stanju da obezbediš većinu stvari koje su potrebne da škola funkcioniše onda naravno da treba da je podneseš.
October 18th, 2009 at 8:17 pmDraganova odgovornost je samo i isključivo grejanje.
Dakle, uradio je, kako kažete, sve što je mogao i grejanja nema.
Pa čekaj bre… za koj đavo više prima platu? Šta građane Bora boli stojko šta je sve Dragan uradio? Pa to mu je bre posao, zato je valjda i postavljen tu, jer ima veze, poznanstva, znanje… jebem li ga šta još. Valjda nije postavljen zato što nema ništa od toga.
Sorry matori, ali ja bih na njegovom mestu lepo, taksativno, nabrojao ko je koliko pokrao Toplanu i onda bih rekao: evo tebi Rankiću moje direktorsko mesto pa obezbedi grejanje kako znaš i umeš jer ja nisam mogao zbog toga, toga i toga.
A ne da čuva bulju prethodnicima.
I posle se ljutiš kad nekome padne na pamet da možda i sam Dragan nije umešan u mahinacije.
Daj mi jedan normalan razlog zašto štiti lopove?
@RainDog:
Alo bre! Ako neko ne stiti, pa cak mrzi lopove i lopovluke, onda sam to ja, ali ja ne vidim ni jednu, jedinu slicnost izmedju borskih lopova i Dragoslava Nikolica!
Daj mi jedan razlog zasto ga nazivas, ili izjednacavas sa lopuzama i pljackasima borskog budzeta!
October 18th, 2009 at 8:37 pmNije član LDPa?
October 18th, 2009 at 9:00 pmKako vidim diskusije u vezi naslovne teme sve više liče na navijanje za i protiv Dragana Nikolića. Skoro da niko ne spominje koja je stranka kandidovala Dragana Nikolića, ko je od stranačkih prvaka prošle godine u ovo vreme davao izjave da će nakon postavljanja Dragana Nikolića grejanje U Boru biti iz godine u godinu sve bolje i bolje. Ne sećate se. Ja se sećam. Bio je to naravno tadašnji predsednik SO Bor Srđan Marjanović kadar DS-a.
Dragan Nikolić je u celoj ovoj situaciji iskorišćen kao lutka na koncu i takvu ulogu vrši i dalje vrlo uspešno. Ovde treba postaviti pitanje ko sada drži drugi kraj konca sa Draganom Nikolićem u Toplani? Sam Dragan Nikolić pretpostavljam zna ko upravlja njegovom glavom ali neće ili nesme da kaže. Zašto? Pa verovatno zato što je njegov upravljač za njega napravio neki blam kojim ga ucenjuje pa mora da ćuti i trpi sve što ga snađe u ovoj situaciji. Ali to je u politici tako kada neko da “dupe pod kiriju”. Nakon toga otkup je mnogo skuplji. Trebalo je o tome ranije misliti, mada nikad nije kasno.
October 18th, 2009 at 9:03 pmDobro Rain, ajde da izadjemo na ulice i da trazimo grejanje i ostavke. Evo, ja sam spreman..
Svi znamo ko je i zasta kriv unazad deset godina i kazi mi jedan primer da je neko odgovarao za bilo sta??? Navedi mi jedan jedini primer. Daj mi ime i prezime rukovodioca koji je zajebo nesto u ovom nasem gradu i da je za to odgovarao i bio kaznjen?
I tebi ce biti toplije ako DN izadje i kaze: ovaj je zajebo Toplanu za toliko i toliko, ovaj za ovo, ovaj za ono, ja sam kriv za ovo, ovo i ovo…
Sta meni znaci sto je Gaga ford nekoliko puta imao trku letos na Crnom Vrhu kad sada nemam ugalj za grejanje. Ko je doveo i platio Gagu, ko je napravio fenomenalno takmicenje za snagatore i vazdan koncerte? Nema uglja, nema grejanja, nema toplih radijatora.
E sad je kriv DN sto ja nemam ugalj??? I on treba da podnese ostavku? Pa to isto misli i predsednik Opstine, tako se i ponasa.
A Opstina je duzna Toplani 70 miliona dinara. Sporstki centar 15. Bioskop 4,5. ITD da ne nabrajam dalje.
Jel mene neko pitao da li zelim trke i snagatore, da li treba ugasiti SC, Bioskop i SRIF??? Ma niko me nista ne pita… A niko i ne zeli da cuje ono sto mesecima pricam, pa se sada svi iscudjavaju kad kazem ili napisem da skola nema uslova za grejnu sezonu. A sve dugove ovih preduzece cemo platiti mi gradjani Bora, svi zajedno. A niko nas nije pitao…
I sada kada nema grejanja kriv je DN.
A kada se voze trke, svi su fini i zasluzni, nema krivice. Kad se gasi bioskop niko nije kriv. A obeveze preuzima Opstina i platice ih u utporak.
Tako isto i za ostala preduzeca i njihove dugove.
Bio sam prisutan kada su gradjani Bora pozivani na ulice i kada se otislo ispred SRIFA… nije niko izasao iz tog preduzeca. Sada je to preduzece ugaseno. I dalje se niko od radnika ne oglasava osim Mitra i Nede sa Opstine Bor.com kojeg vise nema.
Niko se od radnika drugih preduzeca ne oglasava.
Niko se od gradjana Bora ne oglasava zbog grejanja.
I za sve je kriv DN i samo on treba da podnese ostavku.
A mi cemo da parafraziramo Mikija Janosevica i njegove umotvorine i da se divimo do imbecilnosti svemu unazad 9 godina??? OK
Ja cu da mesam babe i zabe, DN nek podnese ostavku. Slobodan nek misli kako je neko nekome duzan i kako neko sa nekim upravlja i sve tako… Svima nama je dato pravo da smisljamo u nasim glavama sta hocemo, ali je svima nama lepo , toplo i niko od nas se nece dalje od ovoga zaliti.
Cim ugasim kompijuter nastavicu da cutim i sve ce mi biti lepo.
I sada ces reci, ajde da se zalimo, sta cekamo??? Pa cekamo da se digne ceo grad. Da se podignu onih 5000 ljudi koji su dali potpis LDP, valda je i njima hladno??? Da se digne narod koji je ostao bez posla u ugasenim preduzecima.
ALo, ZOki, znam da si svestan sta znaci ovakvo moje ponasanje i pisanje i izjasnjavanje.
October 18th, 2009 at 9:31 pmSvakoga dana godinam reskiram da ostanem bez [posla jer se svakodnevno nekome zamerim sto se ovako ponasam. A sta je sa ostalima? Gde su ostali.
Cak su dobrodosli i ovi sto se kriju iza nickova. A sta je sa svima koje sam pobrojao gore???
Kako njih da zagrejemo? Ili ce i oni reci da DN podnese ostavku jer nema grejanja. A pojedinci ce da se cude jer su upravo saznali da je hladno a da nema uglja.
@fassuljista:
E, ovo može da bude valnadi razlog!!!
October 18th, 2009 at 9:37 pmDakle stvarno… vi kao da ne čitate šta ja pišem.
October 18th, 2009 at 9:43 pmSve vreme, od svog teksta na e-stavu, preko svih komentara koje sam napisao, ja govorim da i Rankić i Dragan treba da podnesu ostavke jer sada, konkretno, govorimo o grejanju.
I dodajem: Dragan ne zaslužuje da ga branimo jer je u poziciji da raskrinka bar 30% mahinacija koje se dešavaju u Boru jer se bar toliko mahinacija radilo preko Toplane godinama unazad.
On to ne radi i zato ne vidim ni jedan jedini razlog da ga smatram drugačijim od ostalih.
Da li je bolji direktor nego što su bili oni pre njega? Ja to ne znam. Ali znam da grejanja nema. I znam da, realno, Dragan štiti sve koji su Toplanu uništavali.
To je konkretno, a sve drugo je navijanje, što bi rekao Slobdan.
A ja sve vreme od kad pisem na E stavu i ovde na ovu temu, ne branim DN, nego pricam kako nema grejanja ali se niko ne zali zbog toga.
October 18th, 2009 at 9:48 pmCak se ni ti ne zalis (RainDog), nego trazis od DN da raskrinka neke tamo zlikovce… Malo si neozbiljan
Izvini, šta je neozbiljno u tome?
October 18th, 2009 at 10:03 pmRešenje i za grejanje i za sve ostalo leži u samim uzrocima zašto grejanja nema. A uzroci su u tome što nikada niko nije odgovarao za ono što je radio kao direktor.
A ključeve drži Dragan, a ne ja ili ti.
On okrivljuje sistem, ali sistem čine ljudi sa imenom i prezimenom koji su radili tačno odrđene stvari zbog kojih je Toplana u minusu 400 miliona.
Džaba je sva priča, džaba su garancije Javnog stambenog, džaba je i da dobijemo grejanje od sledeće nedelje, jer na kraju sve to moramo mi da platimo. I jer će oni koji su odgovorni da ponovo rade iste stvari jer ih niko ne dira i jer direktori koji dođu za njima štite.
Palo mi na pamet: obzirom da ja ne znam te stvari, a da sam ti jednom dao njegov broj telefona, pozovi ga i pitaj licno i iz prve ruke sve sto te interesuje.
Ako ti ne kaze, onda ga prozivaj i trazi njegovu smenu i sve ostalo sto ti padne na pamet, a ako ti kaze, molim te prenesi ovde pa da svi saznamo istinu.
Ne znam sta bi ti drugo rekao. Ja nikada nisam sa njim pricao o tome i zaista ne znam mnoge stvari. Ono sto znam, pricam javno ali retko kad pisem po blogovima.
Idem da spavam, imam sutra tezak dan.
October 18th, 2009 at 10:10 pmPozdrav , sve vas voli i greje Deka !!!
Deda:
OK, dugovanja Opštine prema Toplani su ogromna, što zbog održavanja “besplatnih koncerata”, a što zbog raznih nepotrebnih manifestacija, održanih u toku ove i prošle godine u Boru.
Pored svojih dugovanja, Opština je preuzela i dugovanja likvidiranih javnih ustanova i preduzeća, što opštinski dug uvećava prema Toplani za još oko 30.000.000,00 a obaveze (po štetnim ugovorima koje su potpisivali direktori pomenutih preduzeća i ustanova), još nisu konačne, jer još se nisu pojavili svi ugovori!
E, ovo je osnovni razlog što potenciram istragu poslovanja, naročito Sportskog centra i ŠRIF-a!!!
RainDog:
Da, on okrivljuje sistem, jer je baš tako!!!
October 18th, 2009 at 10:51 pmZašto oni koji su dužni da pokrenu istragu to i ne urade?
Da li je Opština Bor osnivač? Jeste! Pa ako je tako onda pre svih oni preko ograna koje su postavili (Nadzorni i Upravni odbori) moraju da imaju tačne i konkretne informacije, na osnovu kojih bi potencirali da se obavi istraga o poslovanju!
Ako se ne varam, a ne varam se, javni tužilac bi na osnovu samo naših izrečenih sumnji, a kamo li podataka i ugovora koje smo do sada izneli, morala da pokrene istragu! Šta više čeka?
Ali brate, on je deo tog sistema koji okrivljuje. Od toga što on kaže da je sistem kriv niko nema ni štete ni koristi. Kao direktor jednog javnog preduzeća kojeg je uzgred, tu postavila Demokratska stranka, a ne konkurs na kome je pobedio, on je DEO sistema. On ima konkretne informacije o tome ko je uništavao Toplanu, samo treba da pregleda registratore po knjigovodstvu. A možda čak ni to, nije daleko od pameti da on mnogo bolje od tebe i mene zna kako i po kojim cenama se ugalja nabavljao prethodnih godina i ko se sve ugrađivao u cenu. A sada je u prilici da uvidom u knjigovodstvo to može i da dokaže.
October 18th, 2009 at 11:10 pmŠta? Neće to da radi jer je to posao komisija a ne njegov? Ma nije valjda? Svi smo svesni da ta kurčeva komisija nikada neće to da uradi dok se vlast iz temelja ne promeni. On može, ali neće.
E pa, ako neće da menja sistem kad je u prilici da to uradi onda neka ćuti i prihvati da je i sam deo sistema, njegov poslušnik i čuvar.
Šta čeka Javni tužilac? Čeka limun, jebote… pa i sam znaš da je Javni tužilac takođe kadar kojeg je tu postavio DS. Šta misliš, šta čeka?
“Ako se ne varam, a ne varam se, javni tužilac bi na osnovu samo naših izrečenih sumnji, a kamo li podataka i ugovora koje smo do sada izneli, morala da pokrene istragu! Šta više čeka?”
Pokvarila joj se frizura, pa ne može, a možda je i polomila nokat.
October 18th, 2009 at 11:11 pmRainDog:
Hebo te DS više! Znaš i sam kakvi su ljudi vodili i trenutno vode borski DS, pa šta od takvih očekuješ?
Ja bih i vas, kao LDP mogao da opletem i krivi ste, stvarno ste krivi, koliko i ja, ako ne i više, zato što u predizbornoj kampanji niste dobro radili, zato što ste bili suviše mlaki i zato što niste uspeli da opametite ova sluđeni borski narod da glasa po savesti u interesu grada i nas kao građana Bora, nego su glasali kao stranački poslušnici, bez obzira na to ko je trenutno te stranke vodio!!!
October 18th, 2009 at 11:20 pm@AnaJ:
Anchy, kad se prvi put budemo sreli, reći ću ti i dočarati šta se sve i na čemu radi, nije baš sve kao što izgleda? Javno tužilaštvo ne postoji samo u Boru!
Što se RainDoga tiče, ja njemu više ništa ne smem da kažem, ili pokažem neki dokument, ni u poverenju, jer je prošle godine objavio ubrzano sve što sam mu dao, a pre samo par dana je izneverio još jednog čoveka koji je imao poverenje i dao mu jedan dokument, zbog koga je izgubio “prijatelja”, ili izvor informacija?
October 18th, 2009 at 11:28 pmSve je to mogao i morao mnogo drugačije i perfidnije da uradi!!!
Naravno da znam ko je vodio DS sve ovo vreme, šta je tu sporno? Samo ti kažem zašto ne reaguje Javni tužilac.
October 18th, 2009 at 11:33 pmUostalom, DS je stranka koja je sve vreme na vlasti u državi, a u Boru je više bila vlast nego što nije. Naravno da okrivljujem DS najviše jer je najviše mogla da uradi a nije.
Žao mi je, ali DS JESTE najviše kriv. Od Tadića pa do poslednjeg člana lokalnog Odbora.
I to što je Dragana Srđan postavio na mesto direktora Toplane, kako ja sada da gledam i procenjujem? Kao slučajno se zajbeo pa postavio pravog čoveka? OK… možda i jeste tako. Ali nemam na osnovu čega to da mislim jer se ovde smrzavam i jer nisam čuo od Dragana ko je uništio Toplanu koja bi trebalo da me greje.
Znaš šta… nećemo tako da se igramo.
October 18th, 2009 at 11:40 pmOvo je krajnje funjarski što si sada napisao.
Možeš da zaboraviš da se poznajemo.
Ja napisao, a ti uradio, ko je veća funjara ispao?
October 19th, 2009 at 12:38 amUmesto zaključka nakon svih komentara u vezi grejanja u Boru prenosim komentar sa bloga Slatina Bor koji mi nije objavljen povodom posta njihovog članka “ODBORNICI ĆE „O’LADITI“ DIREKTORE TOPLANE”. Takođe sličan komentar mi nije objavljen ni na E-stavu povodom članka “Painbal”.
Osnovni politički problem u Srbiji je manipulacija izbornom voljom građana od strane tzv. „Političke mafije“.
Ta manipulacija se sastoji u tome što se nakon izbora zloupotrebljava volja građana tako što se prave tzv. postizborne koalicije bez obzira na predizborna obećanja i proklamovane stranačke programe sabiranjem broja osvojenih glasova.
Po konstituisanju vladajućih koalicija pristupa se konstituisanju skupština. Po već nepisanom običaju partijski moćnici određuju koji će član njihove stranke od prijavljenih na izborima dobiti mandat da postane odbornik ili poslanik. Za uzvrat dotični odbornik ili poslanik svom političkom moćniku, kao zalog vernosti, ostavlja blanko potpisanu ostavku, što znači da svaki put kada se o nečemu odlučuje u skupštini pre glasanja dotični ide po svoje mišljenje kod svog političkog moćnika i ako glasa drugačije nego što mu je naloženo aktivira se njegova blanko ostavka i na njegovo mesto dolazi neko drugi po istom principu.
Od takvih „glasačkih lutaka“ konstituiše se Skupština u kojoj se onda po istom principu biraju Upravni odbori i direktori javnih preduzeća.
A kako se manipuliše sa kompletnim strankama zainteresovani mogu se upoznati iz teksta „Izborne farse političke mafije u Srbiji“ u kategoriji „POLITIČKA MAFIJA“ na blogu: bokisingl.wordpress.com
Prema tome, pre nego što u petak odbornici SO Bor budu o nečemu odlučivali oni će već imati o tome stav svojih političkih moćnika, koji u pauzama između skupštinskih zasedanja lobiraju ostale političke moćnike za sastav nekih novih-starih postizbornih koalicija. I tako do sledećih izbora a onda „Jovo ponovo“.
October 19th, 2009 at 5:52 amKoj` vam je, bre, moj?
October 19th, 2009 at 5:59 amDa ovo čita neko ko je glup kao ja, zaključio bi:
1. kriv je Deda
2. kriv je Rain
3. kriv je Army
Mislim, krivi ste, nije da niste, ali kao što kaže Deda, i još 57.675 građana opštine Bor, koji glasno ćute.
A moj E-stav povodom sukoba između opštine i Toplane, ja sam za DN, može i za pokret DM.
Ispada da sada cvrčak, posle letnje sezone muziciranja (sviranja q), da se ogreje.
AnaJ@: povreda na radu?
October 19th, 2009 at 5:59 amNije ti objavljen jer je zalutao u spam, sad sam ga odobrio.
October 19th, 2009 at 7:24 amOvo je internet i sranja se dešavaju, ali zaista ne vidim potrebu da na ovaj način reaguješ. Imaš moj mail, imaš broj telefona, mogao si da pitaš u čemu je problem umesto što si došao ovde da se žališ. Isto kao i Armagedon koji objavljuje da sam nekoga kobojagi “izneverio” a da me prethodno ne pita da li je to istina.
I nadam se da će ovde prestati da se tendenciozno napada e-stav ili ja kao ličnost jer posle prethodnog bezobrazluka vlasnika ovog bloga nemam nameru više da se javljam kao komentator.
Ovo nije prvi put da doživljavam takve stvari iako se ne sećam da sam na sličan, pokvaren način, govorio o ovom mestu ili vlasniku bloga ili bilo kome od komentatora.
Naprotiv. Ali očigledno da je dovoljno da se sa Armagedonom ne složim oko fucking direktora Toplane ili uloge DS-a u životu Borana da bi počeo napad na mene lično umesto stavove koje iznosim ovde.
Nemam načina da to sprečim, ali nemam nameru ni da glumim budalu i ćutke prelazim preko bezobrazluka.
Da dodam samo još nešto, pa odoh.
October 19th, 2009 at 7:41 amS obzirom da je očigledan potpuni bojkot mog sajta (osim kad zatreba nešto iz arhive, onda je sasvim OK), bilo je samo pitanje trenutka kada će početi i napad.
Ja na takav, nizak način, nemam nameru da uzvratim. Odnosno neću da uzvratim na bilo koji način.
Ne mogu da kažem da mi nije žao što se ovo desilo i što doživljavam ovakve napade sa najneočekivanije strane.
Ali je, s druge strane, svakako bolje da znam tačno na čemu sam i šta od koga mogu da očekujem.
Zaista sam mislio da sam ovde među prijateljima sa kojima imam specifičan odnos i koji me ne bi ovako `ladno pokušali da javno diskredituju pre nego što deset, dvadeset, sto puta puta provere da nisu možda pogrešili.
Ostaje gorak ukus u ustima koji teško da će ikada da prođe, ali sve ima svoju cenu.
RainDog:
Ti, i on najbojle znate da li je istina, ili ne, ali razmisli još jednom šta se stavrno desilo?
Jesi li održao nokferenciju za novinare odmah sutradan sa tom informacijom?
Ko ti bre napada e-stav? Zabole me za e-stav, jer nema “dušu” i ne može da se meri ninakoji način sa onim što si radio na Opštini!
Ja sam voleo Opštinu, taj blog me je i probudio i na tome ti hvala, ali prodaju tog bloga najvećim borskim štetočinama, neću nikad da ti oprostim!
Prodajom opštine, prodao si i srce i dušu, ali i muda. Upravo je to ono što fali e-stavu.
Baš me zanima šta si još ovde doživljavao? Čime sam te to uvredio?
Taj, kako ga ti nazivaš “fucking direktor Toplane” je po meni pošten čovek i lepo sam vas molio da iznesete sve agrumente vezane za njegove “malverzacije”, i ja ću ih odmah objaviti! Ali, šipak, nastavilo se sa paušlanim napadima, umesto argumenata.
Vidi boga ti, “kriv je, neka podnese ostavku”, pa on je mnogo niži na lestvici od onih koji su zaista morali da pokrenu istragu o poslovanju i njegovog, ali i drugih javnih preduzeća i ustanova. Gde je u celoj priči tužilaštvo? Gde je policija? U gradu nam je najunosniji biznis organizacija “besplatnih” koncerata i sklapanje Štetnih ugovora as fantomskim firmama, ali i za to je kriv “fucking direktor Toplane”?
Niko nije planirao, niti planira napad na tebe, ili na e-stav, ali, zar čovek treba da ti titra jajca, da bi ti bio dobar i da bi ga smatrao prijateljem?
October 19th, 2009 at 8:59 amMnogo puta sam ti otvoreno govorio, prijateljski, kada si i u čemu grešio, ali si uvek smatrao da si u pravu i da si najpametniji, a da li je stvarno tako?
Koliko smo često vodili polemiku oko tvog famozno sbosobnog prijatelja i partijskog kolege, Gruje, a ti si ga branio kao da ti je iz oka ispao. Sad znamo ko je za to bio u pravu! Očigledno je da ne treba ćutati i ja te pozivam da objaviš sva moja sranja, kojima sam uticao na narušavanje našeg odnosa, ali i ostala, ako ih ima?
Najbolje da se po(u)bijete. Jbga …
October 19th, 2009 at 9:18 amPričate/pišete isto, ili bar slično, ali se ne (s)lažete.
Znam bar jednog koji likuje.
Od sada obojicu ne poznajem. Što me, dalje, kvalifikuje da budem sudija u vašem krvavom obračunu.
Nadam se da ste toplokrvni, bar da se malo ogrejem. A i karte ću da prodajem.
Uuuuu bre …
October 19th, 2009 at 9:27 amZoki, izvinjavam ti se zbog nesporazuma. Pogrešio sam, priznajem, jer vidim da sam prenaglio i prema blogu Slatina Bor pa se i njima izvinjavam.
Sa moje strane nema loših namera prema bilo kom sajtu koji se bori protiv negativnih pojava. Naprotiv, od mene će uvek imati podršku. Neizmerno mi je žao što je došlo do nesporazuma između tebe i Jugoslava. Obojica ste mi omiljeni blogeri i ja vas obojicu molim da smirite strasti za opšte dobro kako se lopovi i secikese borskog budžeta i naših života ne bi sladili vašom neslogom, jer njihova moč najvećim delom upravo i počinje na našim neslogama po sistemu: “zavadi pa vladaj”. Predlažem da se nas trojica nađemo negde i izgladimo nesporazume, jer niko od nas nije 100 % u pravu ili da 100 % greši u vezi pokrenutih tema.
U pogledu Dragana Nikolića i ja sam do skoro verovao da je on jedan pošten čovek koga je Opštinski odbor DS, u nedostatku takvog u svojim redovima, zloupotrebio da prevari građane na izborima.
Takođe, verujem da je Dragan Nikolić politički ucenjen na neki način i da zbog toga ne sme ni da priča ni da podnosi ostavku bez odobrenja svog političkog moćnika, što mu žestoko zameram i zbog čega ga više ne cenim kao časnog i poštenog čoveka i u tom pogledu se ne slažem sa Jugoslavom kad traži neke posebne dokaze o časti i poštenju Dragana Nikolića u nastaloj situaciji oko smrzavanja građanstva Bora.
October 19th, 2009 at 9:30 amIspravka:
…i u tom pogledu se ne slažem sa Jugoslavom kad traži neke posebne dokaze o nečasti i nepoštenju Dragana Nikolića u nastaloj situaciji oko smrzavanja građanstva Bora.
October 19th, 2009 at 9:40 amA da li si ti mene pitao šta se desilo? Da li si siguran da to što sam objavio nije bilo za objavljivanje? Radi se, pretpostavljam, o potpisima koje je sakupio LDP.
October 19th, 2009 at 9:48 amI pre svega, zašto uopšte to pominješ u temi koja se tiče grejanja?
Zašto napadaš MENE LIČNO zbog nečega što:
1) Nema blage veze sa ovime o čemu se diskutuje i
2) Nisi proverio, odnosno nisi me pitao da li je istina pa onda da proceniš.
Što se prodaje opstinabor.com tiče i tvojih primedbi na to mogu samo da ti kažem: Jedi govna i sram te bilo. Kako bilo ko u ovom gradu sme reč da mi kaže tim povodom?
Dobro znaš da sam na toj prodaji izgubio 2500€ jer nisam hteo da ga prodam Mirkoviću.
Ma boli me bre patka više za sve.
Samo sam toliko razočaran u ljude da nemam više reči, smučilo mi se sve.
Zoki, ja ti verujem svaku reč jer sam verovatno više od tebe nagrabusio u životu zbog toga što sam svojevremeno pokušao da se bavim politikom na pošten način. Znam da ti nije lako ali u našim uslovima vladavine “Političkog podzemlja” to mu dođe kao neki normalni epilog za istup poštenih ljudi u javnosti i zato ih je danas tako malo u politici – u Boru pogotovu. Među tom manjinom ubrajam i tebe i Jugoslava ali sada vam je obojici potreban jedan mali “time-out”.
Zato još jednom molim i tebe i Jugoslava da se ne prepirete oko nečega što nije ni uzrok ni posledica kriminala sa smrzavanjem građana. Pustite malo vreme da radi svoj posao i obojica nastavite sa dobrim temama na svojim blogovima. Predlažem ponovo da se vidimo negde. Predložite sami termine mailom, a ako ne predložiću vam ja.
October 19th, 2009 at 10:13 amZa obojicu, ali posebno:
October 19th, 2009 at 10:20 amšta se desilo?
RainDog:
Ja znam da si iz LDP-a, ali isto tako znaš da potpise nije sakupljao samo LDP?
Koliko toga je pokrenuto sa naše strane, ali si uvek potencirao i u prvi plan stavljao LDP!
Na konferencijama za novinare nikad nisi spomenuo da je bilo i običnih malih ljudi, građana, koji nisu članovi LDP-a, a sakupljali su potpise jer su bili nezadovoljni!
Šta misliš kako bi proteklo sakupljanje potpisa da je to radio samo veeeeeeeeeeeliki LDP?
Da li znaš da mnogi ljudi nisu hteli ni da razgovaraju na vratima sve dok im nije objašnjeno da nije samo LDP organizator inicijative i sakupljanja potpisa?
Pa ništa, avo pitam te, kaži mi istinu o tome i prosvetli me?
O, “prijatelju”, pa hvala ti što me prehranjuješ u ova krizna vremena! Nego ta “govna” o kojima pišeš, treba da pojedu oni koji su ih “izasrali” (što bi reko Šešelj), a ne ja, ali ajd da sačekam da odem do Pelivana da ih zalijem limunadom.
Evo, sramim se, ćutim o LDP-u i šmrc, šmrc.
ps: nemoj da misliš da cmizdrim, ovo šmrc, šmrc, je od prehlade!!!
Za patku, kod lekara! Odma!
October 19th, 2009 at 10:49 amA za ljude i razočarenja? Ma ne brini brigu, vreme leči sve, ali se vremenom i otkriju stvari za koje neko misli da su duboko zakopane!
Dakle, ti si jednostavno prestao da diskutuješ o bilo čemu i postavio si sebi jedan jedini cilj – da diskredituješ mene kao ličnost i sve što ja u životu radim.
October 19th, 2009 at 11:55 amU svakom komentaru proširuješ optužbe.
Zašto to radiš kad ja tebe nikada u životu lično nisam ni zbog čega prozivao, već sam uvek i isključivo s tobom raspravljao o različitim stavovima koje zastupamo, ja ne znam. Čak ni u ovoj seriji komentara, ja tebe ne napadam kao ličnost i čoveka niti tvoj rad za razliku od onoga što ti radiš.
U svakom slučaju, odrastao si čovek, pretpostavljam da znaš zašto to radiš i koji ti je cilj.
Nisam paranoik i ne mislim da to radiš po nečijem nalogu, ali kome posledice idu u korist jasno je iz aviona.
I nemam ja problem sa time što radiš, samo, takve stvari sam očekivao od neprijatelja, a ne od prijatelja.
Jedino bih ti preporučio da se ne rasplinjuješ ovako u komentarima da ne bi, ne daj bože, ostalo možda od nekoga ne primećeno.
Iz blogerskog iskustva mogu da te posavetujem da lepo objaviš čitav tekst o meni umesto gomile komentara.
…el ovo ozbiljno ili se zezate ???
October 19th, 2009 at 3:31 pmMalo sam zatecen ovakvim komentarima…
Evo, već mi je toplije. Trebali ste neki dan ranije.
October 19th, 2009 at 4:27 pmSamo tako nastavite.
Ala ste popularni ovih dana …
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=10&dd=19&nav_category=12&nav_id=387541
October 19th, 2009 at 5:08 pmPrestanite sa diskreditovanjem svega onoga sto ste sebi odredili kao neki jebeni cilj (ili fetis). Pomislite bar na peticiju i poverenje svih onih koji su je potpisali, ako nista drugo…
Postajete pateticni sa svojim zaslugama za narod & partiju a boga mi, plasite i one koji veruju u vasu ljubav.
PS Penjete mi se na Medvedova…
October 19th, 2009 at 7:01 pmDrBog:
A, varaš se! Ldp je sakupljao potpise građana, a zasluge i hvalospevi pripadaju isključivo Rainu! Ako ne veruješ meni, evo pitaj ga? Sve bi nam čova reko, provereno i pouzdano, samo ga niko nije pitao!
ps: napisao sam poduži komentar, ali sam ga brisnuo, da me ne bi ponovo okrivili da “tendenciozno napadam ličnost” a i delo najvećeg borca za prava Borana.
Što se tiče Medvedova, ja nemam planinarsku dozvolu, a i ne podržavam “paradiranje ponosnih”.
October 19th, 2009 at 10:02 pmHe, he…
Pa sto ne kazes odma’ da je ubiranje slave u pitanju, da promenim komentar i pocnem da napadam, recimo, Slobodana Radulovica ili Janu…
PS Znam da ne podrzavas seksualno dezorjentisane (samo odabrane macho heroje)jer su nepodobni i za Sindikat, a i za sakupljanje potpisa.
October 20th, 2009 at 12:01 am“Prestanite sa diskreditovanjem svega onoga sto ste sebi odredili kao neki jebeni cilj (ili fetis). Pomislite bar na peticiju i poverenje svih onih koji su je potpisali, ako nista drugo…”
Diskreditovanje svega mogao bih, kao jedan od potpisnika inicijative za prevremene izbore, da pripišem jedino LDP-u. Ako je već LDP pokretač inicijative ovom prilikom i pitam LDP: zašto NEŠTO nije uradjeno? Ili: zašto NIŠTA nije uradjeno?
Liči mi, na osnovu onog proglasa sa e-stava, da LDP igra igru “što gore, to bolje” a po količini negativnosti u istom proglasu bih zaključio da je to samo jedan običan politički pamflet sa osnovnim ciljem “proguravanja” politikantske priče gomilice zagriženih protivnika svega što hoda borskim ulicama a nije u LeDePe-u. Sektaški, nema šta.
I naravno, kriv je DN. Zašto? Pa zato što ne izigrava dežurnog policajca u Toplani. Šta će nam kog vraga finansijska inspekcija, budžetski inspektori, opštinski javni tužilac i ostala bagra koja u svojim foteljama čeka penziju i prima veće plate od direktora Toplane kome je uvaljena koska od -600 miliona da se s njom smara?
October 20th, 2009 at 1:28 amAli oni NISU krivi. Oni su potaman LDP-u, sve gradjanske institucije gradjanskog društva, sve moj do mojega…
Kriv je DN. Ajmo njega na lomaču ispred Doma, da pukne vlast totalno, da budu novi prevremeni izbori i da se LeDePe ponovo pokaže sa svojih 3,21% glasova.
Nadmašiće sebe bre ovog puta.
oktobar 19th, 2009 at 23:59
DrBog Says:
“He, he…
Pa sto ne kazes odma’ da je ubiranje slave u pitanju, da promenim komentar i pocnem da napadam, recimo, Slobodana Radulovica ili Janu…”
Nije mi jasno šta je time pisac pod pseudonimom hteo da kaže. Možda zna nešto što ja neznam.
Samo izvolte recite to što znate ali pod punim imenom i prezimenom kao ja a ne ko neki hajduk iza busije.
October 20th, 2009 at 12:08 pmoktobar 20th, 2009 at 23:59
zaheban Says:
“I naravno, kriv je DN. Zašto? Pa zato što ne izigrava dežurnog policajca u Toplani. Šta će nam kog vraga finansijska inspekcija, budžetski inspektori, opštinski javni tužilac i ostala bagra koja u svojim foteljama čeka penziju i prima veće plate od direktora Toplane…”
Imam utisak da niste pratili pažljivo sve komentare.
Niko od DN ne traži da bude dežurni policajac, ali je mogao da prilikom primopredaje dužnosti bude oprezniji i ne dozvoli da mu uvale napravljene mahinacije pre njegovog mandata, a i ako se desilo da su ga prevarili prilikom primopredaje dužnosti, imao je dovoljno vremena da to prijavi nadležnima i tako sa sebe skine odgovornost za saučesništvo i prikrivanje napravljenih mahinacija pre svog mandata. Ovako, objektivno gledano ostaje utisak da je odgovoran zbog pasivnosti ili zbog toga što je možda rezonovao da nije lepo da nekoga tužaka. Međutim, ovde se ne radi o tužakanju za neku sitnicu već za stotine miliona dinara.
Što se tiče pasivnosti nadležnih organa, slažem se sa vama da su bili lenji i neažurni u najmanju ruku, ali lično smatram da nije u pitanju neka nenamerna već namerna neažurnost po nečijem političkom nalogu, zbog čega sam par puta u svojim komentarima, na osnovu zdrave logike, izrazio osnovanu sumnju da se radi o njihovoj korumpiranosti.
October 20th, 2009 at 2:54 pm@Slobodane;
Rec je o raspravi izmedju dva drugara (?) koja je dobila razmere apsurdnog.
Zabole me koja partija stoji iza sakupljanja potpisa, ali je veoma vazno spomenuti ko se smrzavao i koliko ljudi ocekuje da se njihovi potpisi ispostuju…
Dakle, ko je podmetnuo ledja za ovako tezak posao je veoma vazno (ljudi, ne?), ali bez institucija (partija).
Ti i Jana ste samo dva imena (ili nick-a) koja sam upotrebio u kontekstu; zato sam i rekao:”na primer…”.
Znaci-fazon, i nista vise. Ona je ukapirala.
PS I sta ti, keve ti, znaci moje ime ili nick? Koj moj ti virtuelno predstavlja DrBog ili Dragutin Bozic.
October 20th, 2009 at 7:06 pmKao ja znam da Slobodan Radulovic nije Dragoslav Rankic ili Milunka Petrovic.
Nepotrebna formalnost ili izbor pojedinaca koji komentarisu…
Ajd’
Dobro, sad mi je jasno. Ali znaš onu narodnu: “koga je zmija ujela on i od guštera zazire”. Zato volim da se stvari rasčiste odmah u startu, ne volim da ostanu neke aluzije ili nedorečene stvari koje kod nekog neupućenog ili pogrešno obaveštenog mogu da izazivaju sumnju da sam u istom taboru sa lopovima i hoštaplerima, jer su takvi o meni ranije lansirali puno neistina i tračeva.
A što se imena tiče, ja nemam nikakve potrebe da upotrebljavam pseudonim ili da se lažno predstavljam pod tuđim imenom. Javni nastup shvatam kao konstruktivnu javnu raspravu o konkretnim stvarima sa konkretnim imenima, jer kad nešto kažem ne bežim od odgovornosti ako to nije istinito. Naravno ne tvrdim da sam uvek u pravu, ali obično svoje stavove zasnivam ili na logičnim zaključcima, opšte poznatim činjenicama ili na materijalnim dokazima.
U vezi prikupljanja potpisa LDP-a se nisam uključivao u raspravu jer o konkretnim detaljima nemam dovoljno pouzdanih saznanja. I ja sam jedan od potpisnika i mogu da posvedočim da sam nekoliko puta (ispred Maksija) ispred bivše Robne kuče i ispred Pijace) od organizatora ispred LDP-a uvek zapažao Zorana zato što samo njega poznajem. Naravno, jasno mi je da je on u toj akciji bio deo tima, ali verujem i jedan od organizatora. Možda neko smatra da je njegovo pojavljivanje na tim mestima bilo u funkciji njegove lične promocije ali ja ne mislim tako, jer da on nije bio prisutan na tim mestima, pretpostavljam da bi akcija možda bila neuspešna ili bi bar duže trajala. Oni koji se nikada nisu bavili takvim stvarima teško da mogu zamisliti kakve su sve rizike i neprijatnosti imali ili mogli imati ili će ih tek imati svi učesnici akcije a naročito organizatori od još uvek u Boru aktivnog “Političkog podzemlja”. Ovo iznosim iz ličnog negativnog iskustva zato što sam takve svojevremene lične aktivnosti skupo platio i još ih plaćam, jer znam da moji javni nastupi i svedočenja o tome nisu omiljeni kod “Političkog podzemlja”.
October 20th, 2009 at 8:35 pmSlobodan Radulović:
Baš me zanima šta na ovo imaju da kažu članovi LDP-a, a naročito članovi opštinskog odbora LDP-a?
October 20th, 2009 at 8:51 pma kažu da je pre 5.oktobra bio lopovluk
October 20th, 2009 at 10:28 pmBaš me interesuje, čiji je veći?
October 21st, 2009 at 6:34 amE, pa dobro. D.N. je otišao. Blago njemu. Spasio se bede i ludaka. A, šta ćemo sad? Sima spasitelj je tu i mislim da ćemo sada da procvetamo. Kao i oni jadnici u Sportskom centru i Čistoći i kao i njegova supruga, čuvena članica DS koja je imala petlju da to i prizna pre neki dan. Zamislite tu muku kada neko mora da pošalje ženu ili pak ljubavnicu na partijski sastanak neke tamo stranke čiji ON nije član kako bi zadržao neke pozicije ili spasio “guzicu”.
October 23rd, 2009 at 9:38 pmCindarela:
Nije valjda tako našto uradio?
October 23rd, 2009 at 10:56 pmVečeras sam pročitao i prihvatio novi nadimak za “Simu istinu”! Kuma AnaJ ga je krstila “Multipraktik stručnjak”!!!